Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

Κιβώτιο...

Καλοκαίρι. Για πολλούς η καλύτερη εποχή του χρόνου. Μία εποχή ξεκούρασης και διακοπών. Για εμάς τους φοιτητές όμως, όχι ακόμα. Αύριο Τρίτη ξεκινάει η εξεταστική του θερινού εξαμήνου και τελειώνει την Τετάρτη 27/6. Το μόνο που ξέρουμε για αυτήν την εξεταστική είναι το τι θα πάρουμε. Τι θα πάρουμε..; Κιβώτιο...!!! Η κατάσταση πλέον είναι μη αναστρέψιμη και με διάφορα μπαλώματα προσπαθούμε να διορθώσουμε ό,τι είναι δυνατόν. Αλλά υπάρχει αμφιβολία στο αν θα τα καταφέρουμε. Κοινώς...κιβώτιο πάλι. Βέβαια, ας μην τα βλέπουμε όλα αρνητικά. Υπάρχει και η θετική πλευρά. Στις 18 Ιουνίου είναι τα γενέθλιά μου. Θα γίνω αισίως 20 χρονών και θα μπω στην " υποτίθεται" πιο παραγωγική δεκαετία της ζωής μου. Τα γενέθλιά μου κάθε χρόνο είναι για μένα μια ξεχωριστή περίπτωση, αλλά καθώς φέτος πέφτουν μέσα στην εξεταστική δεν ξέρω αν θα μπορέσω να τα χαρώ δεόντως. Δηλαδή και εκεί κιβώτιο. Επίσης τόσο καιρό έγραφα για τον έρωτα. Διάλεξε και αυτός την ιδανική χρονική στιγμή να μου χτυπήσει την πόρτα...Λες και το είχε σχεδιάσει από καιρό. Ρετσίνες, κρασιά, vodka, Bailey's, Kahlua έχουν γίνει πλέον η μόνιμη συντροφιά μου, γιατί όπως λέει και το τραγούδι του αοιδού..."ένα μπουκάλι Johnnie τη μοναξιά σκοτώνει και γίνεσαι καλά σε μερικά λεπτά". Είναι ότι ακριβώς χρειαζόμαστε όλοι οι καμένοι, βαρεμένοι, τρελαμένοι ή όπως τέλος πάντων θέλει ο καθένας, από έρωτα. Δηλαδή...κιβώτια,για ακόμα μια φορά!!! Επίσης τι άλλο να πω; Ότι έχω μία τρομερή επιθυμία να ξεκινήσω να ξαναγράφω ποιήματα; Από μικρός έγραφα διάφορα στιχάκια και στην 1η Γυμνασίου ολοκλήρωσα το 1ο μου μεγάλο ποίημα. Ένα ποίημα 3 σελίδων αφιερωμένο στον έρωτα και στην αγάπη. Μετά βέβαια από τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξανασχοληθώ με συγγραφή ποιημάτων καθώς το μόνο που έπαιρνα ήταν "κλασσικά" κιβώτιο, χώρια ότι με διέλυε εσωτερικά. Όμως έλα που τώρα ξανά πριν την εξεταστική με ξαναέπιασε η επιθυμία. Και ένα κομμάτι μου που το θεωρούσα πλέον νεκρό ξαναγύρισε. Λίγο διστακτικό ακόμα στην αρχή, με λίγο παιδικό ύφος που τώρα προσπαθεί να ωριμάσει. Αλλά η εξεταστική δε μπορεί να περιμένει. Οπότε ή το ένα ή το άλλο πρέπει να πάει...κιβώτιο. Ελπίζω μετά το τέλος των εξετάσεων να συνεχίσω να έχω αυτή την επιθυμία και να ξαναγράψω ποιήματα που θα βγουν πραγματικά μέσα από την καρδιά μου. Ξέρω ότι πλέον το κείμενο καταντάει κουραστικό...οπότε κιβώτιο και εγώ...
Καλό καλοκαίρι σε όλους σας και καλά να περνάτε. και να θυμάστε : Μην κρατάτε αρνητική στάση απέναντι στα πράγματα λέγοντας: "δε θα πετύχω, δε θα πετύχω". Να κρατάτε θετική και να λέτε : " θα αποτύχω, θα αποτύχω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

A Rose For You

A Rose For You
For All The Broken Hearted(Κρυστάλινο για να θυμίζει πόσο ευαίσθητες είναι και οι ανθρώπινες καρδιές)