Τετάρτη 16 Μαΐου 2007

Για σένα μόνο...


Είσαι ο λόγος που θέλω να πετύχω,
ο λόγος για να υπάρχω και να ζω...
Έχω τρελαθεί μαζί σου, στο λέω ειλικρινά.
Έλα καρδιά μου να πετάξουμε σε μέρη μακρινά..
Είσαι ό,τι πιο τέλειο είχα ονειρευτεί,
αλήθεια τόσο όμορφη δε σ'είχα φανταστεί...
Με κάνεις απλά να θέλω να γίνομαι καλύτερος..
Κι επειδή υπάρχουν τόσες χιλιάδες επειδή για να σου πω
και μόνο στα χέρια σου νιώθω ατόφιος κι όπου κι αν ψάξω στου μυαλού μου τις γωνιές εσένα θα βρω
Γι'αυτό Σ'Αγαπώ...
Θέλω απλά να υπάρχεις στη ζωή μου για να μπορεί να είναι γεμάτη όμορφα χρώματα όπως μου είχες ευχηθεί κάποτε...
Θέλω να υπάρχεις δίπλα μου για να μπορώ να κοιτάζω τα υπέροχα μάτια σου που κάθε μέρα ερωτεύομαι όλο και περισσότερο...
Θέλω να σ'αγκαλιάζω για να βρίσκω ασφάλεια στην αγκαλιά σου...
Θέλω να είσαι μαζί μου για να μπορώ να συνεχίσω να ελπίζω και να ονειρεύομαι...
Θέλω να σου πω πόσο ανάγκη σ'έχω...
Θέλω να σου πω απλά το πόσο Σ'ΑΓΑΠΩ...

Αφιερωμένο σε όλους τους ερωτευμένους...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

einai teleio kommati.. alitheia poiuos to leei?????

Cartooni είπε...

Ime i adelfi tou Raphael ke exo mia erotisi pros olous tous andres: sas aresi na sas leme to sagapo i oxi? I to theorite glikanalato ke pote prepi mesa se isagogika na sa to leme? Ipotithete oxi stin arxi mias sxesis kathos theorite pos arxika de ginete na agapisis kapion apo tin arxi alla emis i ginekes polles fores agapame apo tin arxi kapion alithina. Isos i andres de to lene afto apo egoismo? DE ksero, tha ithela ti gnomi sou. Afto de to pernis prosopika etsi? Apla apefthinome se olous. Liza

Fo.G είπε...

Φυσικά και μας αρέσει να μας λέει μία γυναίκα το σ'αγαπώ. Ίσως κάποιοι όντως το θεωρούν λίγο πιο γλυκανάλατο από κάποιους άλλους,αλλά πιστεύω πως όλοι θέλουμε να το ακούμε(τρέφει τον εγωισμό μας).Απλά στην αρχή μιας σχέσης πιστεύω ότι είναι καλύτερα να μη λέγεται γιατί έχουμε μία τάση να τρομάζουμε από κάτι τέτοιες εκδηλώσεις από τη μεριά των γυναικών,αν ειδικά εμείς δεν είμαστε έτοιμοι.Ο φόβος πηγάζει από το συναίσθημα ότι η γυναίκα είναι έτοιμη να δώσει πάρα πολλά ενώ εμείς ακόμα όχι.Και ο άντρας λίγο δύσκολα θα πει από την αρχή σε μία γυναίκα ότι την αγαπάει,όχι από εγωισμό,αλλά επειδή με τη σειρά του φοβάται μην τη σπρώξει μακριά του.Πιστεύω ότι αν υπάρχει μία υγιείς σχέση μεταξύ των δύο προσώπων σε κάποιο διάστημα θα είναι έτοιμοι και οι δύο(απλά ο άντρας θα περιμένει πιθανότατα να το πει πρώτα η γυναίκα γιατί δε θέλει να φανερώσει "αδυναμία" μπροστά της).Αυτά.

Constantinos είπε...

"σ'αγαπώ... τι όμορφη λέξη μωρό μου!"
"μ'αγαπάς?! Λίγο νωρίς δεν είναι?"
"Τι αγάπη και κουραφέξαλα ρε, πως σου'ρθε αυτό;"
"ΟΥΙΙΙΙΙΙΙΙ!!! και γω γλύκα μου!"

Όταν ρωτάς τους άντρες κάτι τέτοια, να περιμένεις τόσες διαφορετικές απαντήσεις όσα και τ' αστέρια... Καταρχάς η λέξη αγάπη(ότι και αν σημαίνει για τον άλλο ή για σένα) είναι κάτι πολύ μεγάλο(συνήθως) και δεν πρέπει να λέγετε ελαφρά τη καρδία. Το "σ'αγαπώ" λοιπόν να το λες όποτε το νιώθεις (όποτε οι συνθήκες γίνουν τέτοιες ώστε να πληρούν αυτό που σημαίνει για σένα)

Αν πχ η αγάπη για σένα σημαίνει θυσία, να το λες όποτε πιστεύεις ότι θα θυσιαζόσουν για αυτόν. Αν σημαίνει φροντίδα, να το λες κάθε φορά που αναρωτιέται γιατί τον προσέχεις τόσο. Αν σημαίνει ένα βαθύτερο επίπεδο κατανόησης και οικειότητας, συντροφικότητας και πάθους(αυτό σημαίνει για μένα)να το λες όποτε νιώθεις πως όλα αυτά ισχύουν.

Και άσε πως θα το πάρει αυτός, αυτό είναι δικό του θέμα. Είναι πολύ πιο σημαντικό να είσαι ο εαυτός σου παρά να λες στον άλλο πράγματα για να τον ευχαριστήσεις/κρατήσεις. Συζήτησε μαζί του και ρώτα τον πως εννοεί την αγάπη ο ίδιος. Όλα σε μια σχέση είναι θέμα καλής επικοινωνίας. Αν δεις ότι δεν ταιριάζουν οι απόψεις σας στο θέμα, άρχισε να αναρωτιέσαι πως πραγματικά σε βλέπει και αν όντως θέλεις να σε βλέπει έτσι. Μπορεί να είναι κάτι καλύτερο απ' ότι περίμενες ή και χειρότερο. Εγώ έτσι θα έπρατα και έτσι έχω πράξει και στο παρελθόν και ποτέ δεν μου βγήκε σε κακό.Επικοινωνία!!

Constantinos είπε...

Και δεν το λέω μόνο για γυναίκες, αυτά είναι για όλους. Εξάλλου δεν βλέπω άντρες και γυναίκες σε τέτοια θέματα, αλλά ανθρώπους...

A Rose For You

A Rose For You
For All The Broken Hearted(Κρυστάλινο για να θυμίζει πόσο ευαίσθητες είναι και οι ανθρώπινες καρδιές)